onsdag, september 27, 2006

Somliga går med trasiga strumpor

Javisst... Imorse när jag skyndade mig ut så råkade jag rycka upp strumpan lite men under dagens lopp har det blivit ett stort hål... Riktigt störande och obekvämt hela dagen kan jag lova... Mmm... Sen jag kom hem så har jag varit riktigt effektiv... Fixat lite med min server och fått massa saker att fungera... Vidare så tog jag mig an min ip-telefoni som Universal Telecom inte kunnat få att funka... De verkade inte förstå någonting av mina problem och den "expert" jag pratade med tidigare i veckan gav mig ingen hjälp... Ja ja... Jag tröck på reset, loggade in på den och kastade in mina egna inställningar, långt ifrån så enkelt som det skulle vara enligt dem... Mbop... Nu ska nog jag ta det lite piano och fortsätta fixa med allt här hemma... Yes!