fredag, oktober 13, 2006

Mission accomplished

Så, då har jag tagit mig kraft och dammsugit i lägenheten... Så, nu verkar det vara lite renare på golvet tycker jag bestämt... Orkar däremot inte våttorka någonting för det har jag inte kraft till kan jag lova... Sitter om inte annat och stör mig på SVT, och då speciellt Mats Knutson som är en av deras journalister... Han sitter just nu och pratar skit om hela nya regeringen, och har samtidigt glömt bort allting som sossarna gjorde under sin tid... Ja, hur som helst, de är då totalt vridna åt vänster, det är då helt säkert... Mmm... Se på lite film nu kanske och vila?... Ja just de... Det är även någon Thompa som försöker skicka någon bild till min mobil lite då och då... Tror snart jag tar emot den och kollar vad han vill... Hittar på en massa mobiler om jag söker bland alla bluetooth-enheter... Vettefanken vart alla sitter någonstans, det är ju bara en räckvidd på tio meter ändå... Ja, får forska i det...

2 Comments:

Blogger Hans said...

det är en garanterad räckvidd på 10 meter =D

2006-10-13 23:16

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Va snackar du om... Äh, du är ju snurrig i skallen...

2006-10-14 10:47

 

Skicka en kommentar

<< Home