torsdag, oktober 26, 2006

Vilken fest!

Ja nu jävlar har jag haft bjudning här hemma... Plockade ihop och gjorde allting klart och tänkte, nu ska jag se lite på Extreme home makeover, visst, tio minuter för tidiga ramlade de första in... Fick lov att dra en liten visning av mitt hem, även om de hade varit här flera gånger innan... Hur som helst... Sen rasade det bara in folk och det hela slutade med att vi var nio pers... Jag har bara sex stycken stolar så redan där blev det problem... Tobbe fick sitta på min kontorsstol medan Göran fick min fåtölj och jag satt på en microvågskartong... White trash!... Vi bet in i min tårta som var riktigt god och smaskade länge och gott... Det var sedan dags att öppna paketet, som förövrigt hade tagit Tobbe 1½ timme att slå in... Det var fullt med massa småpaket och det var hur skoj som helst!... Fick en böcker, en om träning och en om svåra ord... Två flaskor äppelvin som Tobbes mamma hade gjort, märket är "The old mummies"... Sen fick jag lite godsaker och två DVD-filmer de tyckte jag borde se... Det sista, och fan det tuffaste var att jag fick ett race på isen med gocart i vinter... Yes!... Jag ska ut och sladda på isen, som fan... Hur kul som helst... Jag ler fortfarande över presenterna för de var så jäkla bra... Jag tackar alla inblandade för en jäkligt trevlig födelsedag, även om den nästan var två veckor försenad... Dags att sova.