måndag, november 27, 2006

The difference between USA and Sweden

Ja, då har jag kollat på lite inredningsprogram nu på kvällen samt gjort massa saker som fick lov att göras... Det som slog på, eller, som egentligen alltid slår mig är att i USA så får alltid tv'n den största och centralaste rollen i huset.. Spelar ingen roll, den ska vara störst och gärna synas vart man än är... I Sverige däremot då försvinner tv'n... Rätt intressant om man tänker ett steg till, men det tänker jag inte göra... Är för trött för det... Ska gå och lägga mig nu tänkte jag så jag orkar med morgondagen också... Vill bara bjuda på en bild där Hans poserar i Grand Canyon, ja, han ser ju ut att ha ganska tveksam handled...

2 Comments:

Blogger Hans said...

det beror på att tv:n ger tillgång till playstationet vilket i sin tuf ger att tv:n är som ett altare i huset och därför måste ha en betydelsefull plats... sen e de ju så att har man 72 kanaler som jag har, och då har jag inte många så krävs de en del tid för att se på alla! och tv:n e inte den största skillnaden.. de vet du jesper.. flickorna e de!

2006-11-27 23:06

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Du menar att flickorna här i Sverige i regel inte håller en matchvikt på närmare 90 kusar?... Joda, de kan jag hålla med om... Så, då kan du sitta och zappa och käka tv dinner och växa i samma takt som flickorna.

2006-11-28 05:32

 

Skicka en kommentar

<< Home