fredag, december 29, 2006

Så snygg så att man blir kristen

Ja, rubriken syftar ju på min jacka och inte mig, men tack för att du tycker så ändå... Hur som helst... Här är iallafall min jacka... Jag gick runt i butiken en massa, säkert fem minuter, och kollade på olika jackor ifall jag kunde hitta någon som jag ville ha... Kriterierna var att den skulle vara snygg, svart och lagomt varm... Ville inte ha någon sån där med inbyggt får för en sån har jag redan... Kollade på massor med olika och sen helt plötsligt såg jag någonting svart i ögonvrån... Joda, där hängde den... Dock var det storlek L... Jag letade vidare, hittade XL, letade lite mer, hittade S och den var superliten, letade mer... Hittade ingen annan... Sen såg jag den, hängandes på fel ställe, M:et jag letade efter... Krängde på mig den och den satt som gjuten... Mmm... Nöjd är jag med mitt köp, och även priset som faktiskt var halva vanliga priset... Där ser man... Det var dock inget kriterie, men nu blev det så, och det var väl great.