torsdag, januari 11, 2007

Än en gång så hade jag rätt

Välkommen... Jag är eran nya Nostradamus... Varför, undrar ni så klart... Gather round kids, så ska jag berätta... Någon gång förra sommaren så fick jag damp på att alla körde för sakta på de svenska vägarna och tyckte att man skulle öka hastighetsbegränsningen med 10 km/h för att få folk att köra i iallafall 70 km/h, istället för 60 km/h... Hur som helst... Någon lär väl ha hört min bön eftersom de sparkar in ett gäng nya hastighetsbegränsningar... 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110 och 120, lyder den rätta lottoraden... Förstår förstås inte varför de behöva så jäkla många låga begränsningar, men visst... Mbop... Då ska väl jag börja fundera på att åka till jobbet snart da... Trevligt.

1 Comments:

Blogger Hans said...

de e rätt smart med många.. är har de från 20 hela vägen upp till 80 eller 85 med bara fem mellan varje gräns.. får mn köra lite fortare.. plus att polisen bryr sig ijnte om man kör 10 för fort =D

2007-01-11 16:27

 

Skicka en kommentar

<< Home