fredag, januari 12, 2007

Urban exploration

Nu har vi varit iväg på Urban Exploration här i stan... Det gick rykte om något skyddsrum som var upplåst så vi sökte oss dit och gick in... Det luktade mest gruva där inne... Iklädd cykelhjälm, ficklampa och dubbla byxor måste jag sett ut som värsta 47:an som skulle ut på grönbete... Anyhow... Vi strök omkring där inne mellan gångar och konstiga rum... Vi korsade även ett större vattendrag och på andra sidan fanns en lång gång med massa smårum hit och dit... Rätt så häftigt att se faktiskt... Vi såg även att de hade tränat skytte där nere med 50 mm för det låg patroner, måltavlor och så stora sandväggar som fångat kulorna... Det såg däremot inte ut att vara så jäkla färska spår om man uttrycket det så... Jo jo... Tog lite bilder också, men de flesta bilderna blev nog skit antar jag eftersom jag bara hade min mobil... Väntar mig bättre bilder av Tobbe sen eftersom han hade med sig systemkameran och hela den biten... Jo jo, nedan finns länk till alla bilderna
- 2007-01-12 Urban Exploration