torsdag, februari 15, 2007

Jävla nymodigheter!

Jaha... Då gick jag iväg för att handla det som skall förvandlas till min middag... Ja, vad fan får jag se... Joda, de har bytt korgar på Hemköp!... Nu är de nå jävlar med hjul!... Varför?!... De där vanliga kundvagnarna tar nog mycket plats på golvet, ska det ner massa små röda djävlar som åker omkring nu också... Helt puckat!... Det som var ännu värre var att de var inge sköna att bära heller... De var liksom utbuktade och det skavde mot benet... Nej nej... När jag blir gammal, då ska jag berätta för mina barnbarn om de där kundkorgarna som fanns när jag var ung... Puh... Jag kan nog hålla på och gnälla i flera timmar... Ja, för pensionärerna ställde sina korgar rakt ut i gångarna så nu måste man se upp överallt... Huga... Nu blir det Lost iallafall!... Har även uppdaterat firmwaren i min router så nu snurrar den på så bra så bra... Hejsanhoppsan.