torsdag, april 26, 2007

Kläder från golv till tak

Så här ser mitt badrum ut nu... Jag tvättade igår kväll och sen vägrade torktumlare att fungera när jag skulle börja med det... Kollade proppen osv osv... Säkert någon säkring inne i maskinen som pajat så jag får ringa till de som vet hur man gör... Mmm... Om inte annat så är det ruskigt kallt i mitt badrum eftersom det är så mycket tyg som håller på och torkar där inne... Förhoppningsvis är allting torrt tills jag kommer hem idag... Dags att fixa det sista och sen sticka.

4 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Din garderob är väldigt monokrom Jesperado.

2007-04-26 11:22

 
Blogger Hans said...

det blir billigare i storpack vettu...

2007-04-26 14:54

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ni bör båda köra upp era vita tubsockor där solen inte lyser.

2007-04-27 16:50

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Jag använder mina vita tubsockor som trasor när jag mekar med cykeln, mycket praktiskt faktiskt! :)

2007-04-27 19:23

 

Skicka en kommentar

<< Home