torsdag, maj 03, 2007

Årets bästa album

Den 12:e juni kommer Jesper sitta med ett par stora hörlurar på sig hela dagen, samt en gitarr i knäet... Anledningen till detta är att Queens of the Stone Age släpper sitt album Era Vulgaris då... Det verkar bli ett riktigt bra album, iallafall utifrån de två låtar som jag har hört... Filmen ovan, som knappt kan klassas som en film, är iallafall låten 3s & 7s.. Älskar den ljusa gitarren som kastar sig över några toner då och då... Nu ska väskan packas och sen sticker jag.

3 Comments:

Blogger Em said...

Kommer du och hälsar på mig något i sommar, sötnos? du måste ju fortfarande godkänna den där jävla holländaren =)

2007-05-03 12:39

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Fan, jävla holländare... Ja, jag kommer väl och granskar fanskapet da...

2007-05-03 20:21

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Sötnos, så det var den låten du har nynnat på hela dagen? Den var fan sämre än jag trodde när jag hörde dig nynna.

2007-05-03 21:13

 

Skicka en kommentar

<< Home