torsdag, oktober 02, 2008

Bil, med bild

Då har jag fotat hur min bil ser ut på insidan när det hela sitter på plats... Det syns ganska dåligt på bilden men min iPhone ligger i Cover flow-läge så det är lite extra snyggt... Märk även den lilla fjärrkontrollen som sitter vid växelspaken... Mycket smart i trafiksäkerhetssynpunkt tycker jag... Kabeldragningen är ju inte direkt snygg, men svårt att ha det på något annat sätt då jag ibland kommer att ha den stående, men ska nog lista ut nåt fint sätt senare...

3 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Först!

2008-10-02 17:31

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Ja, den där dragningen av kabel måste du åtgärda ASAP!

2008-10-02 17:32

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ja, men kom på nåt sätt som den kan sitta bra da!... Får kolla på det nästa vecka...

2008-10-02 19:22

 

Skicka en kommentar

<< Home