tisdag, november 11, 2008

Det nya som ska vara så bra

Jag har länge kört XBMC (Xbox Media Center) på min XBOX och det har fungerat klockrent... Med hjälp av det har jag kunnat se på film, spelat nerladdade spel, lyssnat på musik osv... Sen jag modiferade min AppleTV lite så har jag även XBMC på den, men även någonting nytt som heter Boxee... Boxee bygger på XBMC men ska mer vara som någon sorts "social network" som är så jäkla inne just nu... Nu har jag dock ingen att vara kompis med i detta network men i övrigt ska det vara lite smidigare än XBMC... Dags att försöka sig på det efter ett misslyckat försök att flytta en hårddisk från en xbox till en annan eftersom de verkar låsta... Ja, Murphys lag har följt efter mig idag...

3 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Va äre för gröna prickar i högerkant på bilden?

2008-11-12 07:47

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Å f'resten, det är inte så att din disk är paj då?

2008-11-12 07:47

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Prickarna var väl bara jag som lyckades få med nå slask när jag snodde bilden...

Nej, min disk är inte trasig, den är bara låst till min xbox, men nu har jag tankat ConfigMagic 1.6 Final som sägs ska kunna fixa biffen.

2008-11-12 12:46

 

Skicka en kommentar

<< Home