måndag, januari 19, 2009

Jag spelar spel

Det har hänt någonting med mig sen jag fick min iPhone... Tidigare så spelade jag inga spel alls, ja, förutom NHL '05 på min xbox lite då och då när jag behövde slappna av och tacklas lite... Iom. App Store, alltså där man kan ladda ner spel och program till sin iPhone/iPod Touch, så har jag mer och mer börjat lira små spel... Det senaste i skaran är iShoot som är mycket likt, eller hellre sagt, en kopia, av ett tankspel som jag hade på min gamla PC när jag växte upp... Väldigt beroendeframkallande och svinskoj att sitta och bomba en massa... Tur att det tar ungefär 10 minuter att köra klart ett spel, för annars hade man väl varit helt fast.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Kan spelet ha hetat Scortched Earth?
Finns i gratis 3D version, tog lite tid att lira in sig på det. Undrar om det inte till och med var open source? Jaja.. Kul spel!

2009-01-19 22:50

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Scortched Earth?... Nixpix, får kolla upp det...

2009-01-20 07:44

 
Blogger Unknown said...

Med rätt stvaning: scorched earth

;)

2009-01-20 14:27

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Vadå annars hade du varit helt fast? Maken till asocial människa vid fikarasterna får man leta hos kommunen efter. ;)

2009-01-20 19:45

 

Skicka en kommentar

<< Home