söndag, februari 15, 2009

Blubb blubb

Jag måste ha fått något fel, eller så har mina öron blivit alldeles för trånga... I flera veckors tid har jag nu gått runt med konstant lock för öronen, och jag vet fasiken inte varför... Det kan ju vara för att det är den årstiden nu när man går runt och är lite småsnuvig hela tiden, jag hoppas iallafall att det är därför... Det kan inte vara för att jag spelat för mycket musik för jag har i princip slutat lyssna på musik i hörlurar och varje gång jag repar så är jag väldigt noga med att ha propparna i... Kanske skulle prova att börja lyssna på musik i hörlurar igen och repa utan proppar så kanske locket ramlar bort... Äh, får köpa såna där vaxljus och se om det hjälper, men det tror jag väl inte...

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Revaxör, stolpiller!

Varmt rekommenderat av Tiffany Persson från Staffanstorp!

http://www.youtube.com/watch?v=BmDBMdhbnIw

2009-02-16 15:58

 

Skicka en kommentar

<< Home