fredag, mars 13, 2009

Inför den stundande renoveringen

Idag på eftermiddagen får jag nycklarna till nya lägenheten och kör igång redan imorgon bitti med renoveringen... Mycket är det som skall fixas men jag får hjälp av ett proffs så det ska nog gå bra.. Alltid trevligt att ha någon som ser till att man själv inte bryter ihop, eller tappar tålamodet totalt... Har köpt på mig ett par schyssta målarbyxor, de är faktiskt snyggare än vanliga snickarbyxor, samt en massa spackel och grejer... Tro inte att jag har glömt bort bloggen, den har också fått sig en liten, liten renovering... Bytte ut toppbilderna så nu snurrar där istället mer inredningsinspirerade bilder.. Önska mig lycka till.

3 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Du i ridhjälm känner jag igen, men vilka är de två andra snubbarna och varför är det så stor skillnad i "belysningen" - trodde du kunde det där med PS.

2009-03-13 07:34

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Det är så stor skillnad eftersom jag inte var med i bilden från början, samt att jag tycker att det känns lite overkill att jobba med bilden någon längre stund.. De två andra snubbarna huserar i Roomservice på Kanal 5.

2009-03-13 07:47

 
Blogger Unknown said...

Lycka till!

2009-03-13 20:47

 

Skicka en kommentar

<< Home