måndag, maj 04, 2009

Die neue TV-Bank

Idag fick jag ett samtal om att min nya tv-bänk hade kommit till affären i Ludvika... Efter jobbet så svängde jag förbi hemma och hämtade en rabattkupong jag hade hittat när jag flyttade som gav mig 10% på ett köp, trodde aldrig den skulle komma till användning... Åkte till affären, betalade och lastade in den 40 kilo tunga, och otympliga, kartongen i bilen... Väl hemma så sprättade jag upp förpackningen och började sätta ihop monstret... Säga vad man vill om IKEA, men de vet iallafall hur man gör lättförstådda ritningar som inte lämnar för mycket plats för improvisation... Mao. så var ritningarna till denna TV-bänk allt annat än bra, även om det för mig inte ställde till några problem då man har viss erfarenhet av att dels bygga ihop saker, men även tyda ritningar... Efter en timme så var det hela färdigt och nu står min tv på en riktig monsterbänk istället för som tidigare, en vanlig tv-bänk... Nu ska jag väl bara få tummen ur och koppla in lite ljud och andra saker man kan tänkas behöva..

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Nu får du köpa en större TV, så där kan det väl inte se ut?

2009-05-05 07:11

 
Blogger Hans said...

Du vet om att de dar hogtalarna fortfarande e mina da jag inte sett nagra pengar trilla in pa mitt konto ;) Och ja, har du en 22"? du om nan bor ju ha en stor tv som har natt att kompensera for.. =D hehe

2009-05-05 07:54

 

Skicka en kommentar

<< Home