måndag, maj 25, 2009

Min nya frisyr är min gamla frisyr

Idag åkte jag hem i tid för att hinna vara hos frisören vid 17:00, vilket var min avtalade tid... Var där tio i fem och satte mig ner och läste någon motortidning, blev helt fast i den så reagerade inte på att tiden passerade så fort... Vid kvart över fem så var det en frisörska som frågade mig om jag hade bokat tid, och det hade jag... Hon började bläddra i deras stora block över tidsbokning som mest såg ut som ett jäkla kaos, men där fanns inte jag med någonstans, varken idag, tidigare eller senare... Någon pucko som lovat mig en klipptid hade glömt att fylla i det i boken... Otroligt trist och hopplöst... Funderar på att byta frisör efter detta missöde, får ju inte direkt lust att gå dit igen...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Du menar alltså att du för en gångs skull inte betalat för att lämna frisören precis likadan?

2009-05-26 09:29

 

Skicka en kommentar

<< Home