onsdag, september 02, 2009

Biten av Lottodjävulen

Idag lämnade jag och en kollega in en lottorad för fem veckor framöver, alltså fem dragning.. Idag var det dags för första dragningen och jag satt som ett barn på julafton med lotten framför mig men Lotto 1 gav ingen.. Som en ren överraskning blev det en till lottoomgång och då jäklar brakade det loss.. Nummer efter nummer efter nummer efter nummer stämde och till slut hade vi sopat in 4 rätt, plus ett tilläggsnummer, men det räknades visst inte... Drömvisten var 141 miljoner men 21 kr är inte fy skam det heller...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Mina föräldrar har spelat sedan mååånga år tillbaka. De kan raden i huvudet och törs inte sluta, tänk om den plötsligt slår in och de inte har satsat?

Jag hoppas få ärva den sedan (om inte högvinsten slår in tidigare).

2009-09-03 10:47

 

Skicka en kommentar

<< Home