måndag, september 07, 2009

Spotify i min iPhone

Så släpptes det imorse, eller troligen vid midnatt, Spotify till iPhone.. Detta ger mig möjligheten att lyssna på all musik på Spotify direkt i telefonen, streamat.. Har ännu inte riktigt hunnit prova det fullt ut för jag tror det var nå knas med FM-sändaren i bilen hem från jobbet idag så det hackade i ljudet... Planen är nu även att ta min iPod Touch och använda den i köksstereon så jag slipper stoppa i min iPhone där hela tiden... Måste bara uppgradera OS:t på den och lite sånt först...

3 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Ja, för det långa avbrottet över Norrviksbacken kan ju inte ha haft med 3G-mottagningen att göra. ;)

2009-09-08 08:25

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Med tanke på att FM-sändaren blinkade så kan det nog ha med den att göra... Ska forska.

2009-09-08 09:33

 
Blogger Jesper Löfgren said...

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/griffin_itrip_problems

2009-09-09 20:46

 

Skicka en kommentar

<< Home