måndag, mars 08, 2010

En glasögonorm

Jag har länge gått runt och kollat på ett par nya glasögon men velat och aldrig bestämt mig för vilken modell jag ska ha... Idag hade jag då bokat in en synundersökning så jag fick sätta mig och läsa bokstäver på tavlor i några minuter... +0,25 -1,25 och +0,5 -1,25 blev det slutliga synfelet, ganska precis samma som jag hade för tio år sedan om jag inte minns fel... Fick med mig ett gäng provbågar hem och nu är det bara att bestämma sig för vilka man ska ha... Gillar modellen ovan men min far sa att de såg ut som de glasögonen som min farmor hade, vet inte om det är positivt eller negativt...

3 Comments:

Blogger Hans said...

din största fara är väl att du kommer se ut som din tjejtvilling i norrköping =D

2010-03-09 12:34

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

I er familj är det väl bara bra om man ser ut som varandra. Har inte din far glasögon? Bara att ta samma bågar!

2010-03-09 13:23

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Tobbe: Min far har nå tuffa designerbågar i silver har jag för mig... Vet inte om det passar mig.

2010-03-09 14:48

 

Skicka en kommentar

<< Home