torsdag, mars 25, 2010

Mina knäckta bildörrar - Del 2

Idag var det då dags.. Efter några veckors väntan på att någon skadeansvarig på Bilmetro skulle komma tillbaka efter semestern så var han äntligen tillbaka... Åkte dit till halv fyra och hoppades på att vi skulle hinna kolla på skadorna och rapportera till Volkswagen... Fyra minuter senare åkte jag därifrån och personen i fråga hade all info som han behövde samt tagit kort på bilen... Det enda som frågades var mätarställning, ingenting om när skadan skedde eller under vilka förutsättningar, t.ex. om jag haft kupévärmare under snöfall eller liknande... Frågan är varför jag fick lov att vänta alla dessa veckor på att personen i fråga skulle komma hem från Thailand då allt han gjorde var att ta två bilder, från en väldigt kassa vinklar, på framdörrarna och en på nummerplåten... Om en vecka ska jag ringa honom, han ringer inte mig, och fråga hur det går i ärendet... Försökte att vara lite trevlig och skojig och frågade ifall jag var den enda som kommit in med det här felet men tydligen hade det blivit till mer eller mindre en rutingrej... Som vanligt när jag besöker företaget eller verkstäder så spelar jag in samtalen, samma sak idag, så nu finns det sparat på min dator i min vanliga samtals-mapp...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Grattis, eller något.

2010-03-26 07:37

 

Skicka en kommentar

<< Home