tisdag, maj 11, 2010

Mina knäckta bildörrar - Del 5

Kom på att jag faktiskt glömt att skriva hur det blev med mina bildörrar till slut... I fredags kunde jag då hämta min bil hos Bilmetro efter närmare två veckor... Jag inspekterade den grundligt och det ser ut som om de inte gjort något skitjobb med den utan faktiskt lyckats... Bilen hade även rullat 1,2 km sen jag lämnade in den vilket är helt acceptabelt så då slapp jag bråka om något sådant också... Troligen pga. min tjatighet så hade de även bytt torkarbladen samt att de verkar ha bytt en strålkastarlampa också, av någon anledning... Hur som helst, bilen är tillbaka och i mycket bättre skick än när jag lämnade in den och det kostade mig inte ett korvöre.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Till nästa vinter...

2010-05-12 07:31

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Nej, faktiskt inte... De har kletat igen öppningen med tuggummi.

2010-05-17 07:53

 

Skicka en kommentar

<< Home