tisdag, juni 01, 2010

Stjärten värker, låren bränner

Årets cykelpremiär blev kanske lite för lång med tanke på att jag legat på latsidan när det gäller träning hela vintern... Å andra sidan var det kanske ett bra sätt att få igång det hela igen... 47 kilometer, även känt som Väsman Runt... Började att cykla till Sunnansjö, 21 km, för att kolla på Tobbes häftiga gräsklipparrobot som var ute och åt sig fet... Efter ungefär en timme gav jag mig vidare hemöver och fortsatte Väsman Runt-slingan... Det var nu problemen kom i allt större utsträckning: Brännande lår, smärtande bak och alldeles för låg medelhastighet... Hur som, ganska nöjd med dagens prestation ändå och passa även på att prova Endomondos iPhone app som loggar allt under resans gång.. Länkar finns nedan:
- Ludvika till Sunnansjö
- Sunnansjö till Ludvika

3 Comments:

Blogger Hans said...

Fint jobbat!

2010-06-02 03:31

 
Blogger Tobbe Arnesson said...

Impregnerad, faktiskt!

Sa till Anki när du hade åkt att jag borde ha tvingat dig att äta något, sista halvtimmen var inte så skoj va? :)

2010-06-02 07:59

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Sista halvtimmen minns jag inte =D...

2010-06-03 07:31

 

Skicka en kommentar

<< Home