torsdag, september 02, 2010

Tankar för dagen

Då har allt börjat lugna ner sig sedan gårdagens Keynote där en hel rad nya och uppdaterade iPods visades, men även en ny Apple TV.. Den är en fjärdedel så stor som den nuvarande och mer kraftfull.. Är väldigt sugen på att slå till, men, jag vill se om någon lyckas hacka den inom en ganska så snar framtid för jag vill inte bli av med systemet jag har nu med streaming av allt film via min NAS... Prislappen kan man inte klaga på dock, $99 gör den till något som borde finnas i varje hus och hem...

En annan rätt fräck grej är nya iPod Nano som i det stora hela bara är en skärm på 3x3 cm... Skulle passa perfekt att ha som klocka men nu använder jag inte klocka så jag behöver nog kanske inte köpa den, än.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Hm... Hur kom det här inlägget in mellan "Inför..." och Räkan? Det fanns inte här i morse och ligger nu högst i RSS-feeden...

2010-09-03 11:42

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Trolleri.

2010-09-06 07:25

 

Skicka en kommentar

<< Home