torsdag, juli 21, 2005

Golfträning

Så... då var man tillbaka från golfbanan da... Började med att stå lite på ranchen och smälla iväg 100 bollar i ungefär en och en halv timme... Gick bra... Mina utslag gick rakt och fint, något som de har en tendens att inte göra på banan... När jag var klar med det och helt genomsvettig gick jag och tränade inspel.. Det gick ännu bättre och nästan alla bollar la sig inom en enputts avstånd... Det var även någon tok som fått för sig att man kan ställa sin husvagn på klubbens parkering... Kanske man ska komma ihåg tills nästa fest där, kan ju faktiskt sätta upp ett militärtält och bo i det...
Jag åkte sedan till OKQ8 och köpte en svensk damtidning till min mor... Jerker som jobbade i kassan hotade med att ringa Säter och sa att det var tamefan mer pinsamt än att köpa en porrtidning.. Jag försökte förklara att den inte var till mig men, han verkade inte vilja förstå... Nu ska jag iallafall putsa mina skor och ta in min sovsäck... Sen lite tv och nåt att dricka.