onsdag, juli 20, 2005

Mätt som en plätt

Pjuh... Knappt så jag orkar skriva... Har knaprat i mig så jäkla mycket mat... Blev grillad fläskfilé, klyftpotatis, bea, stekt zuccini och kryddsmör... och glass till efterrätt... Nu får man ligga ner resten av dagen tror jag... Biffen orkade inte vänta på att vi skulle börja äta så han hade smällt i sig en hamburgare innan och sen fick jag lov att uppehålla honom genom att leka med mitt parkeringsgarage... Alltså, jag leker ju inte med parkeringsgaraget längre utan han har lånat det av mig... Därför är det mitt, och inte hans garage... Hur som helst så lekte vi lite med det och tankade nå bilar och sånt där som man gör i garage... Maten blev sedan klar och då var det bara att slå sig ner vid bordet och äta upp och lasta på... Åh... tror jag sprängs snart... Ska nog lägga mig vid tv´n nu och känna mig riktigt white trash och äcklig...