tisdag, juli 19, 2005

Kalle Anka, ett kvinnoideal.

Jag har länge, länge gått runt och funderat nu... Den nya trenden hos kvinnor nuförtiden verkar vara läppförstoring och i landet på andra sidan Atlanten kan man även få sin egen J-Lo butt... Jag tycker personligen att alla dessa kvinnor blir mer och mer lika en väldigt känd seriefigur vid namn Kalle Anka... Bilden på Linda Rosing (jäklar va jag hugger på henne) har väldiga drag mot min barndomsidol Kalle, det tyckte jag från första början jag såg den... Bilden kanske inte är den bästa i världshistorien, men man ser ändå hennes läppar som nu nog snarare kan kallas för näbb... Hon är självklart inte den enda svenska kvinna som genomgått denna plastikoperation, men dra på trissor, alla ser likadana ut i princip...

Om vi istället kollar på fallet J-Lo butt så tycker jag personligen att hennes bakdel mycket väl kan jämföras med Kalles, utputande och fin... Det faktum att kvinnor kan tänka sig att operera in feta röv är ganska komiskt... eller fetare kanske är fel ord, mer utputande.. Det ska alltså kortfattat puta ut om läpparna, brösten, bakdelen... Samt att om man ska tro Aftonbladets experter ska man vara så hårig man bara kan också... Kalle Anka har putande "läppar", ankbröst och en utstickande bakdel... Han kanske inte är hårig men däremot fjädrig... Så varsågod alla kvinnor, eran framtid är att gå runt på Disneyland runtom i världen och visa upp er... Jag lovar att betala in mig varje dag och visa upp min plastikfria kropp med fullt av skönhetsfel.