onsdag, juli 20, 2005

En morgonmacka

Ja... Då sitter jag alltså här och käkar en macka med nå kött på... Gick upp för 45 minuter sedan efter att ha snoozat min väckning 08:38... Jag drömde väl i ganska vanlig ordning om konstiga saker...

Kommer inte alls ihåg någon som helst handling, bara scener... Någon liten grabb simmar i å och sen blir han attackerad av krockodiler, tre stycken om jag inte minns fel... Grabben dras sedan upp av någon vuxen och han har fullt av klösmärken på hela kroppen och hans hjärta hänger på ryggen och slår fortfarande... Riktigt pysko dröm som jag vaknade ur pga. äcklighet... Tror även att min mobil började spela Masters of Reality - It´s Shit, låten som jag varje morgon vaknar av... Slog av väckningen totalt och somnade om... Nu befann jag mig i gränderna i Shanghai ungefär men ingen berättade för mig vart jag var... Emma och hennes familj var där också och bodde i nå hus... Det var en grabb som gick i skola där som bodde mellan mig och någon annan familj... Vi hade som uppdrag att ta hand om honom lite och se till att han fick mat och skötte sig... Däremot skötte han sig inte och var alltid försenad... Efter att ha gett honom en utskälningen berättade han att han varje kväll flög till Grekland för hans föräldrar bodde där och varje morgon flög han tillbaka, till vart vi än var... Tror vi satte killen i korridor eller nåt så han hela tiden var där vi var... Jag lär ha vaknat till lite här också men somnade nog om hyfsat fort... Då stod jag och Emmas familj på en golfbana och skulle slå ut... Jag slog ett ganska långt slag, helt utan framsving för jag hade en stålklump framför bollen... När alla hade slagit ut så gick vi mot green, då kommer Emma med min diktsamling (jag har Ingen diktsamling) och hotar med att läsa upp den... Hon springer iallafall iväg och jag går för att putta... Ligger en meter från hål och har eagleputt... Jag går fram emot bollen och pang, jag vaknar...

Knappt intressant dröm, men ganska omväxlande... Bråka med Biffen nu.