onsdag, juli 20, 2005

Sluta hata Ernst

Jag har många vänner som ogillar Ernst Kirchsteiger men jag förstår verkligen inte varför... Ser man på honom på rätt sätt blir Sommartorpet lite av en komedi... Det gäller att förstå hur det är vid tagningar, att Ernst vill ta om tagningen då han målar ett bord för han ser inte nog mystisk ut... Bara en sån liten detalj gör honom och hela programmet till en av veckans höjdpunkter... Att jag sedan är född med tummen mitt i handen och rakt upp i röven gör ju inte att jag lär mig så mycket av att titta på det... Det är mest de här små, små ögonblicken då man ser att Ernst höjer sina ögonbryn och putar lite med läpparna som får en att skratta till... Det faktum att han även gjort sig känd att gå barfota är ganska roligt... Som svar på varför han gör det svarar han på SVT´s hemsida, "Alltså, jag är inte alltid barfota. Tycker det är skönt att gå på varma klippor och i gräset. Det är noga med att ha rätt typ av skor t ex när man bygger och fixar."... Vilken kille... När jag blir över 40 ska jag också ha ett eget tv-program och lyfta på ögonbrynen och lägga huvudet på sne för att förtrolla tittarna... Den dagen... den dagen...

1 Comments:

Blogger Björn said...

Jag hatar inte Ernst, jag tycker bara att han är så fruktansvärt tillgjord.

2007-08-03 16:45

 

Skicka en kommentar

<< Home