onsdag, augusti 17, 2005

De smygläser min blog!

Ja... Nu kom jag på dem allt... Hela Sveriges jounalister och kritiker läser min blog, eller så är det jag som har så jävla rätt!... I en artikel med rubriken "'Skrotslaget' sågas av alla" så skriver Expressen exakt det som jag redan kommit på... Programmet är kasst och även programledaren, som gör sig bäst med en apa som sidekick, håller med om det... Eller, han säger det inte rakt ut men lite finare... Läser man mellan raderna så... Expressen skriver sedan att Sommartorpet har 1 165 000 tittare och Skrotslaget hade 420 000, första gången... Visst, alla är väl intresserad av ett program som har premiär, men avsnitt två da?... Ta av hundra tusen tittare... Men, varför är Sommartorpet så populärt... Here we go again... Mr. Ernst!... Såg till och med reprisen på det program jag redan sett... Väntar bara på DVD-boxen... Fick även en bild av Emma som hon inte kan sluta skratta åt... Antigen känner hon sig träffad eller så älskar hon att trampa ner på dem som har det svårt... Klicka på den och läs visdomsorden som får den lilla tjejen av vika sig dubbel för att sedan räta ut sig som en katapult...