onsdag, augusti 24, 2005

Ett svar

Joda... Hade fått brev från Borlänge Kommun... Sökte jobb där tidigt i somras på taltidningen Studio Vox för det tyckte jag verkade häftigt... I brevet stod som vanligt "Tackar dig för visat intresse för den utlysta tjästen som redaktionsmedarbetare, men tyvärr måste vi meddela att tjänsten gått till annan sökande."... Troligen sitter det någon stum, halvdum person och är glad för att jobbet blev hennes/hans... Men ändå, de är de första som svarar mig på mina jobbansökningar... Det är tom. underskrivet med bläck och mitt ansökningsbrev är utskrivet och bifogat... De ska de ha en eloge för... Hade gärna sett att de hade läst in brevet som jag mottog och jag kanske skulle kunnat få det på CD eller liknande... Yes yes... Nu måste jag försöka hinna fixa en massa saker så jag kan gå ut på golfbanan med Babst ikväll...