onsdag, augusti 24, 2005

Le Nollning

Yes... Jag tog och körde raka vägen ner till Borlänge där nollningen har dragit igång idag... Dundrade upp i ett av husen på Mångatan och stod på deras balkong och kollade ner på nollorna medan de sjöng för oss stora pojkar... Ha!... Ja, det var ju roligt i två sekunder och sedan tröttnade man på låten totalt... Joda... Drog även förbi Ola för att kolla om han skulle med man då hade han och Adam fastnat i en riktigt viktig WOW-quest eller vafan det heter så de satt kvar det ett bra tag och lirade... Hur som helst, jag gick sedan ner och då kom Berry dit och vi två drog upp till en våning och han käkade lite och så snackade vi skit... Det var våningen ovanför festen så man hörde gott de små liven sjunga... De leker även flyglarm och iår har de en megafon som låter som ett riktigt flyglarm... Hur tufft som helst så nu är det min nya ringsignal... Ha!... Hur som helst, jag och Berry drog ner till festen som inte var så totalt skoj vid nyktert tillstånd... Vi stod mest på balkongen och lyssnade på alla visor som man redan tröttnat på... Äh, det var inte så skoj att titta på dem när de satt och försökte prata eller sjunga så vi drog upp till VIP-våningen igen och hängde där istället... Hände inte så mycket mer, Mattias fick en ölburk i huvudet och jag och Ola stod och diskuterade charterresor med Zandra... Så vid runt halv tolv åkte jag hem och fick då syn på att det stod en bil från Borlänge kommun och kollade på festligheterna och medan jag åkte därifrån kom en till... Yes, jag vred på lite mer Screaming Trees och sjöng högt för mig själv... Sängen nu och imorgon gräsklippning...