måndag, augusti 22, 2005

Kvällsgolfen återkommer

Yes... Nu bloggas det inte mycket tycker jag... Detta beror nog mycket på att jag känner att jag måste göra massa saker hela tiden... T.ex. så stack jag och Babst ut på en liten kvällsrunda idag... Så, jag stack upp till golfbanan och var där tjugo över sex... Vi puttade lite och sedan drog vi ut... Båda öppnade starkt på första hålet genom att göra bogey men sen på hål två drog jag ifrån... Fick på ett finfint utslag och sen ett perfekt slag med sandwichen som la sig ett par meter från flagg och sen i med bollen och en birdie... Gick i princip bra på alla hål idag och kom in på sju över par... Ganska godkänt för mig, eller, väldigt godkänt... Babst fick såklart 26 pinnar medan jag kan skryta med mina ynka 19... Klockan var lite när vi kom in så vi stack ut några hål till och då gick det verkligen skit... Ingenting fungerade och ett par på hål 13 är allt jag kan skryta med... Driver över på andra sidan svackan och så en pitch som la sig två meter från hål och så en felläst birdieputt... Yeah yeah... Ungefär nu började det bli för mörkt för att spela så då slog vi ut på hål 14, skrattade åt utslagen och letade boll istället... Jag hittade sammanlagt nio och Babst fick ihop tre stycken... Yes... Nu ska jag nog ta mig nåt att äta och sen blir det lite Storyteller... Oh yeah...