måndag, augusti 29, 2005

SVT läser alla mina inlägg

Ja... Nu sitter man och morgonsurfar lite för att vakna till och ser då en artikel på Expressen med titeln, "'Sommartorpet' kommer tillbaka"... I den står att SVT har berättat att programmet bara tar en säsongs paus eftersom de ska fundera vad programmet skall innehålla... Gissa vad det blir da?, Joda, inredning och matlagning... Nu ska vi tänka efter vad jag skrev att Ernst skulle göra efter att Sommartorpet blev nerlagd, jag skrev att han skulle bli Mat-Ernst... Tydligen gillade SVT vad jag skrev och bestämde sig för att kombinera både torpet och maten... Bra tänkt, bra tänkt... Dessvärre reparerar det inte för Skrotslaget vars tittare bara sviker och sviker... Tror förra avsnittet hade 265000 tittare, lite mer än hälften än premiären... Ja, det blåser även lite höstvindar utanför mitt fönster... Det häftigaste som finns... Det flyger löv, är 15 grader och då och då tilltar vinden för att ruska till allt... Nu ska jag gå och duscha för att sedan slänga i mig massa frukost... Mumma...