lördag, augusti 27, 2005

Ernsts framtid

Åh... Gick in i köket och tog mig en stor bit äppelkaka och hade på lite vaniljsås på det... När jag står där hör jag Sommartorpets signatur på tv´n så jag slår mig ner i fåtöljen och tittar... Ernst får hjälp att inreda sitt växthus plus att han gör en förbannat ful ljusstake... Yeah yeah... Sommartorpet kommer nu iallafall skrotas av SVT som hellre vill ha publiksuccéer som Skrotslaget och annat på tablån... Vad ska då Ernst göra?... Joda, det kom jag på nu... Han ska få ett eget matlagningsprogram och få smeknamnet Mat-Ernst... Jag skulle iallafall tycka det vore intressant och jag tror att grabben skulle kunna mästra det riktigt bra... Yes... Blir lite gitarrlirande nu... Drömde inatt att jag skrev musik tillsammans med Chris Martin, sångaren i Coldplay... Var en riktigt bra låt som innehöll ett unisont solo med piano och orgel... Mmm... Måste provas... Ja... hittade precis nu en krönika skriven av någon som är rädd för Ernst... Länk till krönikan...