onsdag, augusti 24, 2005

Ha!

Ja... Feministiskt Initiativ var det ja... Oj, vilket grej... Jag vet, vi samlar alla feminister i hela Sverige i ett parti och försöker bli bäst... Ja, så kanske deras idé inte riktigt löd men... Jag ogillade dem ändå... Könskvoteringar och massa sånt där tjammel som bara är nåt jävla påhitt och skulle resultera i att jag inte fick nå jobb... Tror den jag ogillar mest är hon som käkar Toublerone och dricker vin... Gör det gärna själv, men i måttliga mängder... Ja... Tur iallafall att det går dåligt för dem för annars skulle jag nog behöva flytta ifrån det här landet... Men nu blev det så att en styrelsemedlem avgick varje månad, och det går säkert 10 medlemmar på varje styrelsemedlem också... Yes!...Nu är det dags att äta lasagne... Mumma...

Läs artikeln om FI