fredag, augusti 26, 2005

Fest i Borlänge

Oh yeah... Kom ner till Borlänge runt 18-tiden igår efter lite busstrubbel... Jag och Ola började på en gång att förfesta lite och kollade på bilder från Ängelholm... Det rasade sedan in ett helt gäng med GT-folk som skulle vara med... Det var nämligen en GT-förfest... Vi satt och pratade, maasar, nollor och så vi som inte hade någonstans att ta vägen... När man hade börjat bli lagomt glad i huvudet så tog vi en taxi ner på stan... Var nere runt 23-tiden och vräkte då in oss på Flamingo, the No.1 place in Borlänge... Joda... Där blev det lite dansande och allmänt flummelidum... Jag stack därifrån runt halv två, då var jag helt slut som människa... Gick hemåt och stötte sedan på Ola som var på ett väldigt fint humör... Vi drog upp till 4:3´an där det var lite efterfest med mat och mjölk... Jag och Ola satt mest och hängde där och så kom Herman ut och sa åt oss att vara lite tystare... Visst, vi skrek mer och då kom han ut på en sparkcykel... Gick inge vidare för honom att köra... Hur som helst, Ola kom på största buset och hade ner paj i Hermans brevinkast... Yes... Ungefär så här långt gick det och sen gick vi ner till våningen nedanför och jag somnade på soffan, som planerat... Fick lite bråttom nästa morgon då de ringde och frågade om jag kunde komma på anställningsintervju... Joda, fick lov att väcka Ola för att kunna borsta tänderna och tvätta av mig lite... Han var inte den piggaste riddaren i nordeuropa...