onsdag, augusti 24, 2005

Ännu en i mängden golfkvällar

Yesbox... Begav mig upp till golfbanan efter att jag hade ätit lasagne... Fick först lov att leta reda på någon bra skiva såklart... Blev Devo, har inte lyssnat på den på flera hundra år... Styrde sedan kosan rakt mot golfklubben och där var redan Babst och puttade... Vi drog några snabba puttar och sen gick vi ut och det gick skit kan jag lova... Var verkligen fel dag att spela golf på... Ingenting gick bra och alla slag var antigen snea eller för korta... Låg många poäng efter ganska fort... Vid hål sex så kom en gubbe ifatt oss och vi frågade om han ville hänga på, och det ville han... Håkan var hans namn och han var en riktigt trevlig kis... Han slog kanske inte så jäkla långt, men, han höll sig på banan för det mesta iallafall... En av de roligaste sakerna med Håkan var att han hade en gren i kepan, som han säkert inte kände till själv... Fick lov att samla lite mod innan jag vågade ta kort på den... Håkan hade också en ganska trevlig sving som jag fångade på film... Den var inte så jäkla farlig alltså, men, alltid kul att filma folk... Hur som helst, Håkan gick av efter nio hål och då ledde jag över Babst med tre slag... Det borde vara en ledning med runt 40 slag... Så, vi snurrade vidare på sista nio och då lossnade proppen för mig som efter fem hål hade samlat ihop lika många poäng som jag hade på de nio första... Jag fick såklart lov att filma Babst lite också så klicka på länkarna under så får ni se ett totalt misslyckat utslag på sjuan samt ett misslyckat försök att vara lika häftig som mig och slå över skogen på hål tretton.
- Utslaget
- Slag över skog

Yes... Nu har jag skrivit ihop dagens runda och morgondagens är redan bokad för Stefan ringde och sa att han inte ville spika nå mer golvlist så det blir en liten rackare imorgon också... På kvällen funderar jag på fest i Borlänge, har inte bestämt mig än... Måste tänka över natten på det... Hmm...