fredag, augusti 26, 2005

Golf på dagen

Oh yeah... När jag kom hem idag var jag inte världens piggaste person och kände att jag måste röra lite på mig... Hörde med Babst och han var på för en golfrunda... Tog bilen och åkte upp och hämtade honom för att sedan styra raka vägen till golfbanan... Det regnade lite men jag lovade att det skulle bli bra... Vi gick ut ungefär tre och jag slog längre än Babst på första hålet, vilket var ett bra tecken... Spelade på hyfsad golf faktiskt... Babst hade däremot lite problem med utslagen i början... Som man ser på stora bilden så ligger bollen kvar, en stor gräsbit framför den fattas och svingen är klar... Ja... Vi lirade runt på banan och Babst hittade även världens största peg som han har i sin bröstficka nuförtiden... Mmm... Det regnade då aldrig nå mycket på oss.... Det blev tom. soligt som fanken ett tag och jag kom in på 17 pinnar och Babst på 16... Godkänt... Dags för lite tv för nu är jag i fas med bloggningen... Pjuh...