torsdag, september 29, 2005

Kall morgon

Shit... Idag var det nästan lite kallt ute... Om inte annat är det svinkallt i GT-labbet... För få människor som är här och agerar element... Sitter helt ensam och lyssnar på Eagles of Death Metal, bra skit... Ja... Vaknade av Queens of the Stone Age imorse... Alldeles underbart... Om inte annat sitter jag och väntar på en bra rip av gårdagens Lost... Har hört från säkra källor i Orlando, Florida att gårdagens avsnitt var bra... Vilket jag inte för en sekund betvivlar... Läste även lite i Linda Rosings pokerblogg... Nu börjar hon tvivla på att hon kommer gå till final och säger att hon är glad att hon kommit så långt som hon har... Ja... Då så... Då åker hon ut snart med andra ord da... Kan finnas två saker hon säger när hon åker ut, det ena är som jag skrev igår, "Poker beror mycket på tur och idag var inte turen med mig" eller, så säger hon, "Jag längtade så efter Fadde att jag inte koncentrerade mig på spelet"... Någon av de två blir det vågar jag säga... Mmm... Om man kanske skulle börja kolla vad kan göras idag och sen gå och snacka med översten... Och Blogspot krånglar med bilduppladdningen igen...