tisdag, september 27, 2005

Skickat och klart

Oh yeah... Efter middagen tog jag bilen och stack ner till skolan... Där var det helt tomt som vanligt, mycket dålig stil av alla eleverna där tycker jag... En fördel var förstås att jag fick lyssna på vilken musik jag ville, hur högt jag ville... Så, jag slog på Kyuss så att rutorna skakade... Började med att skriva ihop mitt personliga brev plus CV... Sen fick jag massa trubbel med skrivaren som jag slog på den lite... Efter det så fick jag ihop en massa arbetsprover, ner i ett kuvert och så iväg till OKQ8 för att köpa frimärken... Det behövdes visst fyra stycken á 5,50 kr... Det var det lätt värt eftersom jag fick en film på det hela... Mmm... Dags att gå och lägga sig snart... Jobba med Magnus, aka. Maggan, imorgon... Tidigt, tidigt... Kanske lite NHL?... Ruskigt svårt... Mbop... Just ja... Grattis Google på sjuårsdagen också!:
- Ett actionladdat angrepp mot postlådan