onsdag, september 28, 2005

Morgonnyheter

Nu är jag i skolan ja... Magnus kommer inte förrän halv nio så jag passar på att surfa lite och stöter på en hel massa trevliga nyheter att skriva om... Till exempel vill Paradise Hotel-dragplåstret, Natacha Peyre, nu förminska sina bröst... Shit vilket tjat det är... Om hon vill dra fokus ifrån dem, gå inte ut och säg att du vill förminska dem för fanken... Men, söker man så mycket mediatid som möjligt så gör man väl... Hon kanske vill ha någon sponsor till förminskningsoperationen... Jag vet inte... Varför skriver jag ens om det?... Jag ger ju henne plats i min världsberömda blogg... Shit... Ja, en annan trevlig nyhet... Just de, den handlar ju också om någon som gillar att vara på plats i så många tidningar som möjligt... Linda Rosing... Hon råkar vara i Aruba, som ligger i Västindien, för att spela poker... Hon har alltså gått från Dokukändis, till modell, till knarkare, till benrangel, till pokerspelare... Och därimellan skaffat en biffig dörrvakt som pojkvän... Nu ska hon hur som helst vinna Poker VM... Tillåt mig tvivla... Hon söker mediatid igen och verkar ha fått en hel del kosing från Redbet samt nog en del från Expressen också som tillåter henne blogga på deras sida... Joda, hon överlevde första dagen men kommer nog snart åka ut... Tror vi kommer få ett politiskt svar av henne varför hon åkte ut... "Poker handlar mycket om tur, och idag hade jag inte all tur jag behövde"... Det är min chansning... Någon som bjuder emot?... Nehej... Dags att surfa vidare på nätet, som det kallas...
- Linda Rosings pokerblogg