måndag, september 19, 2005

Konstig sak

Idag hände en grej som händer mig hela tiden i princip... När jag åker från Borlänge hem till Sifferbo, eller vart jag än åker, så kör jag alltid om massa bilar som inte förstått det där med att det är 90 km/h på vägarna och inte 80... Gjorde samma sak idag när jag åkte hem från jobbet... Låg bakom en stor fet svart Van som jag tvingade in på sidan av vägen så jag kunde köra om skrället... Jag stod sedan på i vanligt marchtempo och kom ifatt en bilkö som körde i 60... Självklart kom då den svarta Van:en ifatt mig och låg bakom... När jag sedan blinkade för att svänga in i Sifferbo gjorde den bilen samma sak... Det här händer mig hela tiden... Alla som jag kör om på ett hyfsat fräckt sätt svänger alltid in i Sifferbo och det är alltid olika bilar och ingen bil som jag känner igen... Jag måste forska lite i det här... I fortsättningen ska jag svänga in på den andra infarten där ingen svänger in... Följer de efter mig då... Då är det creepy... Dags att äta butterkaka...