måndag, oktober 31, 2005

C.S.I-oskulden borta

Nu har jag sett mitt första avsnitt av C.S.I någonsin... Enda anledningen till att jag såg det var just att avsnittet var regisserat av Quentin Tarantino... Vet inte hur blodigt ett vanligt avsnitt av serien brukar vara men nu innehöll det då iallafall en scen som fick lov att vara svartvit... Ja, de lär väl vara enda gången någonsin som jag ser på serien också... Ja, snart är det Arrested development på TV4... Trots att jag ligger på säsong tre så fortsätter jag kolla på dem på tv... Arkiv X efter det... Tänkte ta en liten nostalgitripp och kolla vad det bjuder på... Yeah yeah yeah yeah... Kastar ner mig i sängen nu iallafall... Ska försöka få klart en låt imorgon bitti hade jag tänkt och sen ska jag plocka ur min garderob... Måste räkna antalet t-shirts jag äger... Uppgår nog en bra bit över hundra, varav kanske femton är nog proffsiga för att användas... Grattis myrorna... Yepp... Dyker upp imorgon igen...