fredag, november 25, 2005

Away to Stockholm

Yes... Nu har jag tagit mig hem... Stämplade ut 14:36 och hälsade alla en trevlig helg innan det begav sig... Hamnade på världens skabbigaste buss, men dock gjorde två kids i 12-årsåldern resan till ett rent nöje... Först satt de och gick igenom alla ringsignalerna på deras mobiler, vem som hade tuffast och så... De sjöng även med i de låtarna som de kände till... Dessvärre flyttade de massa säten framför mig så jag hörde inte vad de snackade om resten av resan... När den ena killen skulle kliva av så skrek den andra till honom: "Vi syns på discot ikväll" och då fick man en liten flashback... Mellanstadiedisco... Perfekt stubb, gärna blött hår som sprayats så det fortfarande glänste... Högst stubb vann, men hade dock inte stubb så jag kunde inte vara med i tävlingen... Hade mer som någon sorts anknäbb uppe på skallen... Vet inte varför, men, det var väl snyggt... Japp... Ska kolla så jag packat ihop allting nu och sen äta nåt för att sedan åka tåg tills jag spyr...