söndag, november 27, 2005

Seg i skallen

Jepp... Nu har jag vaknat till ännu en dag... Är lite seg i skallen idag för igår blev det lite mycket fest... Vi började med att ta pendeln till Telefonplan men ja, vi hoppade av på t-centralen och hamnade på tåget som kom in en kvart senare... Ja, vi var väl där nästan först ändå... Står det åtta, så ska man vara där åtta... Det var hur som helst kårpriser på all alkohol vilket resulterade i en övermåttlig mängd drickande... Ja, träffade på massa stockholmare som var otroligt mycket äldre än vad de ser ut... Hur konstigt som helst... Vi stack därifrån festen efter ett tag, vet inte vad klockan kan ha varit... Men, vi gick iallafall lite vilse på konstfacks område och tog sedan t-banan till slussen och gick på utestället Metro... Där hängde Liljas så vi tjingade på honom, drack lite mer och hade allmänt skoj... Stack iallafall hem sen mitt i natten och imorse vaknade jag huxflux på min madrass på golvet, utan några större funderingar hur jag kom hem... Japp... Lite lunch snart och sen tåget hem... Mbop...