torsdag, maj 18, 2006

Ah!

Då har jag legat ner i soffan och sett på ännu ett avsnitt Lost... Riktigt fin serie som nu tog en vändning som jag inte var med på det minsta... Kände sedan att det var bäst att gå iväg och inhandla lite proviant så jag begav mig till flaskbanken... Shit vilket kodspråk jag skriver i... Ja, där fick jag iallafall uppleva det man brukar säga, byt aldrig kö för det går aldrig snabbare... Jag bytte till en som det var bara två pers i och tänkte, shit vilken klipp... Kul att mannen framför mig hade både grön- och gråstarr och såg ingenting när han skulle slå in koden på sitt kort... Tog någon minut... Önskar att jag hade haft en liten videokamera och kunnat filma grabben... Bäst vore såna där tuffa spionglasögon med inbyggd kamera... Kanske nåt att lägga slantarna på... Ja, 45 minuter till fikat... Tack.