onsdag, maj 17, 2006

Gardinerna på plats

Så, efter många timmar och alldeles för lite bloggande är nu mina nya gardiner på plats... Allt började med att jag åkte till Borlänge efter jobbet och slöt upp över en middag med mina föräldrar... Efter det påbörjades den stora jakten efter gardiner och allt det andra... Blev en lång resa över hela staden men sen brände vi ner till Ludvika... Väl på plats så stryktes allting och så hängdes det upp... Panellängder och vanliga gardiner... Jag är dock mest stolt över min gardin i köket, ja, den som är på bilden ovan... Det var pappa som kläckte idéen och den var självklart strålande... Ja, vad gör man inte med ett grillförkläde som man vunnit ifrån Norrlands Guld... Mbop... Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen gå och lägga mig... Har även pratat med Hanso ett tag nu och kan berätta att han begick en kriminell handling och snodde en planterad tulpan och sa "De växer ju överallt"... Ha, él idioto... Nej, sängen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är helt såld på din köksgardin.. inte funderat på att bli designer? Hans står här och skulle säkert vanligvis ha hälsat men han har fullt upp med att ta av mig kläderna... so long.. hehe

2006-05-18 00:17

 

Skicka en kommentar

<< Home