onsdag, maj 17, 2006

Frukost med TV-shop

Åh, sov som en gud inatt... Så jäkla genomskönt så det var inte klokt... Känner mig gräns på utvilad faktiskt... Sen fick jag även chansen att prova mitt nya duschmunstycke... visst... Det funkade ju bra, men jag hittade aldrig den som skulle vara normal dusch utan alla var lite halvkonstiga tycker jag... Ja, jag vänjer väl mig antar jag... Sen gjorde jag frukost och satte mig vid tv:n och zappade... Hittade på lite TV-shop på TV6 som jag kände igen... Det var Magic Scissors, jag såg nämligen på det igår morse också och skrattade... Det är någon sax som klipper av sig själv, ja, så man ska få tid över till annat... Som vanligt går det runt någon ärkeidiot och visar hur bra de funkar och det känns som om de provar på Alla saker i hela världen som den där grejen klarar att klippa igenom... Min personliga favorit är chipspåsen... Man ser halvt som halvt textningen på bilden men det går väl ut på att man ska undvika att få chips över hela golvet och istället skall de dit de hör hemma: i magen... Ha... Ni måste verkligen försöka kolla på det någon morgon, helt underbart skoj... Japp... Nu ska jag packa väskan och sticka till jobbet för att sedan dra mot Borlänge för att sedan köpa gardiner så jag slipper ha sveriges naknaste lägenhet...