onsdag, maj 31, 2006

Skeppet sjunker

Pjuh... Först nu har jag tid att sätta mig och skriva någonting... Har varit en häktisk dag sen jag kom hem... På en gång gick jag ut på stan igen i jakten efter en duk, ja, sån man målar på... Har nämnligen fått för mig att måla lite de närmaste dagarna... Har ett motiv som jag skissat upp som jag nu skall överföra på duken... Kommer bli ett intressant projekt med tanke på att förra gången jag målade med olja så var hela vårt ena badrum fullt med färg för jag fick inte bort det på nåt sätt... Jag hade det på fingrarna och tände lyset, så blev den knappen färgad, osv... Sen när jag kom hem med målargrejerna kom jag på att jag behövde mat och gick för att handla... Efter det lagade jag tacos och såg på tv... Mitt i allt ringer Ekis och skall ha en bild fixad som jag nu gjort... Dåligt original, dålig slutprodukt säger jag... Mmm... En sak som säkert ingen missat är väl att de gjort en liten razzia i Sverige idag, tur att man var på jobbet då... Pirate bay är nere eftersom små, små pigméer sitter och letar material med copyright på servrarna... Jo jo... Tror de människorna är så pass kloka att de kör open source på allt så det ska nog inte vara några problem... Det är nog mest polisen som får klia sig i huvudet och fundera ut hur de ska ta fast de som använder siten för att åttala alla medlemmarna kräver fan ett helt nytt rättssystem.. Nog med det... Dags att jobba!